Гарантійні умови та повернення виробів Ortofoot

Інтернет-магазин «Ортофут» згідно з чинним законодавством надає своїм клієнтам можливість повернення, обміну та гарантійного обслуговування товарів, придбаних у нашому магазині.

Чи можу я повернути чи обміняти свій товар?

Так, Ви можете повернути свій товар, згідно зі статтею 9 ЗУ «Про захист прав споживача» протягом 14 днів з моменту придбання товару. Крім цього, Вам слід враховувати, що товар повертається за умови, що:

  • Товар не використовувався;
  • Він має товарний вигляд;
  • Збережено всі пломби, ярлики, плівки та заводське маркування;
  • Цілісність упаковки не повинна бути порушена;
  • Повинна бути повна комплектація відповідно до технічного опису.

Також Ви повинні надати документ, що підтверджує купівлю – чек. Без дотримання всіх перерахованих вище умов повернення товару не здійснюється.

Якщо після першого використання товар не працює чи не підійшов, чи можу його повернути?

У такому разі необхідний висновок, який підтверджує, що невідповідність товару пов'язана з дефектом або браком виробництва, або товар має належний вигляд. Такий висновок надається протягом 7 днів з моменту подання заяви.

Яка гарантія надається на товари та куди звертатися у разі несправності товару

Повернення, обмін та гарантійне обслуговування взуття.

Повернення та обмін взуття можливе за стандартними вимогами ЗУ «Про захист прав споживача». Зверніть увагу, що дитяче ортопедичне взуття замовлене під індивідуальні вимоги повернення та обміну не належить. Гарантійний термін дитячого взуття відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» та норм ДСТУ становить 30 днів з дня покупки. Для оформлення повернення або обміну взуття слід мати документ, що підтверджує покупку, всі деталі, що входять до комплекту та невикористане взуття, упаковане у фірмову коробку.

Як мені повернути товар, якщо я з іншого міста і отримував товар поштою?

Ви можете повернути товар поштою, при цьому прикріпивши до посилки товарний чек та заяву на повернення, бланк якої Вам можуть надіслати наші продавці-консультанти. Без чека гроші повернуто не буде. Гроші повертаються протягом доби з моменту отримання товару поштою на відповідну картку клієнта. Послуги пошти за повернення сплачуються клієнтом.

Якою є процедура повернення грошей за товар?

Гроші за товар повертаються одразу після написання заяви на повернення – готівкою. У разі відсутності потрібної суми гроші повертаються на карту протягом 7 днів після написання заяви на повернення.

Чи можуть мені відмовити у поверненні товару?

  • Такі випадки можливі якщо:
  • На товарі є сліди користування;
  • Товар було пошкоджено чи модифіковано;
  • Товар наданий у неповному комплекті;
  • Працездатність товару була порушена через неправильну експлуатацію товару;
  • Пройшло більше 14 днів з моменту покупки;
  • Товар має індивідуальні характеристики користувача (індивідуальні замовлення взуття).

Приємних та вдалих Вам покупок!